Monday 19 August 2013

Assalamualaikum


Assalamualaikum... Buat pertamanya aku mengalu-alukan diri aku sendiri kerana dapat menerjah ke alam tanpa sempadan ni... niat tu memang dah lama. Memandangkan umur ku pun semakin meningkat.. tapi mungkin belum ‘rezeki’ lagi.. So sebelum aku meninggalkan alam maya pada ini..sekurang- kuragnya aku nak tinggal ‘belang’ untuk tatapan umat manusia.. mungkin selagi adanya bulan dan bintang... Blog ini InsyaAllah akan mengisahkan pengalaman diri aku dan apa sahaja yang berkait atau tidak berkait dengan diri aku dari pelbagai aspek... Tapi hanya menurut sisi yang baik2 aje... kerana biasanya kita ini ada banyak sisi... sekejap jadi seperti ini, kekadang jadi macam lain plak..  mungkin pengalaman hidup aku yang tak seberapa semasa di asrama, universiti..pengalaman2  kerohanian semasa belajar,  berbisnes, membeli hartanah2, belajar2 melabur, bekerja ngan gomen, bincang pasal motor dan bermacam- macam lagi dapat meninggalkan kenangan dan sejarah, kerana pengalaman yang tidak di tulis mungkin akan dilupai serta mungkin juga dapat membuka idea pada sesape yang nak mencuba..

No comments:

Post a Comment