Wednesday 13 August 2014

Gaza


Sudah hampir sebulan(14/8/14) Tentera zionis Israel mengebom Gaza. Seumpama perlawanan bola antara German lawan Bangladesh.. Berat sebelah. Kemusnahan bernilai belasan billion untuk dibaik pulih.. Ratusan rakyat awam terbunuh. Dan ribuan hilang tempat tinggal.. Walaupun seluruh dunia mengutuk dan mengecam.. tapi sudah namanya bangsa yahudi.. kalau setakat bangsa-bangsa lain ni depa buat dekk jee, sedangkan nabi depa malah nabi Muhammad SAW pun depa khianati inikan pula orang awam macam kita ni..  Tapi malapetaka yang berlaku ni mengingatkan aku tentang ‘post’ aku sebelum ini.. memang aku agak dan ternanti apa bencana fitnah yang akan dihadapi oleh dunia Islam setelah petanda komet Ison berlalu di hujung tahun 2013. Yang mana komet ini telah mendatangkan takjub kepada ahli astronomi dan ramai penduduk dunia menanti dan mengikuti perkembangan komet tersebut dan setelah komet itu ‘beraksi ‘ kemudian ia kembali beredar mengikut orbitnya semula.. Mungkin apa yang berlaku di Gaza ini hanyalah permulaan kepada perkara yang lebih besar ‘Armageddon’, kerana 1 dunia dah mula marah kepada bangsa Yahudi ni.. Tidak mustahil perang lebih besar akan berlaku.. Bersedialah kita, dari pelbagai segi..... iman... wang.. makanan.. dll

The latest pictures show a brand new tail feature emerging from the comet’s bulbous coma. For months, amateur and professional astronomers alike have watched ISON’s slowly growing dust tail that now stretches nearly half a degree or a full moon’s diameter. In the past two days, photos taken by amateur astronomers reveal what appears to be a nascent ion or gas tail. Damian Peach’s Nov. 6 image clearly shows two spindly streamers.
Saidina Ali k.w.h telah mengungkapkan dalam catatannya yang bertajuk Jufr Ahmar, "Kedatangan Al-Mahdi akan di dahului oleh kemunculan bintang yang ekornya menakjubkan, bukan seperti bintang yang kamu lihat muncul setiap dua pertiga pada satu dekad (sepuluh tahun), dan bukan juga bintang yang muncul pada dua pertiga abad, dan bukan juga bintang yang muncul setiap abad. Tetapi ia adalah bintang berabad-abad, yang diliputi api, salji, udara dan tanah. Ekornya memanjang, kelajuannya seperti kelajuan cahaya matahari ketika menyongsong fajar. Hujung depannya bertemu dengan hujung belakangnya seperti lingkaran raksasa, memancarkan sinar terang dalam langit yang gelap seperti matahari yang terbit. Kemudian bintang itu akan kembali beredar pada orbitnya. Setelah itu akan datang banyak malapetaka dan kematian yang merupakan keuntungan bagi orang-orang yang baik, dan ia merupakan kerugian bagi orang-orang jahat.”

No comments:

Post a Comment